اخبار مهم

ارسال ۶۹ اثر به دبیرخانه مسابقه « نانو را معرفی کنید »

به گزارش پژوهش سرای فرهیختگان ایلام ؛ به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش مسابقه علمی – پژوهشی « نانو را معرفی کن » در حال برگزاری است. آقای نبوی نژاد مدیریت پژوهش سرا از وصول ۶۹ اثر در محورهای نقاشی ، گزارش علمی و فیلم از ۹ استان کشور تا عصر امروز یکشنبه ۲۳ آذر خبر دادند.

ایشان در ادامه اعلام کردند: آثار از استانهای ایلام ، اصفهان ، کرمانشاه ، آذربایجان غربی ، بوشهر ، تهران ، سیستان و بلوچستان ، فارس و هرمزگان به دبیرخانه این مسابقه ارسال شده است.

آمار تفکیکی آثار از استان ایلام عبارتند از: ایلام (۲۸ اثر) ، ملکشاهی (۵ اثر) ، مهران (۲ اثر) ، چرداول (۱ اثر ) ، دهلران (۱ اثر )

این مسابقه با هدف گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش و آشنایی دانش آموزان با علم و دانش نانو و کاربردهای آن در زندگی طراحی شده است. دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی می توانند پس از پژوهش در خصوص نانو آن را به صورت نقاشی ، فیلم با حداکثر ۵ دقیقه و یا گزارش علمی حداکثر در ۳ صفحه با موضوعات مرتبط با علم نانو و یا کاربردهای آن در زندگی تهیه و به دبیرخانه مسابقه از طریق شاد به آیدی nano_ilam تا پایان روز سه شنبه ۲۵ آذر همزمان با روز پژوهش ارسال نمایند. آثار ارسالی به صورت مجزا در دو گروه ابتدایی و متوسطه مورد ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت و آثار منتخب همزمان با شب یلدا معرفی و جوایز برگزیدگان اهدا می گردد.

در داوری آثار صحت علمی، خلاقیت و جدید بودن مورد نظر می باشد و آثار کپی برداری شده از اینترنت از فرآیند داوری حذف می شوند.

  • #پژوهش_سرای_فرهیختگان_ایلام
  • #مسابقه_نانو_را_معرفی_کن
  • #نانوفناوری
  • #مسابقه
  • #هفته_پژوهش

===============================

راه های ارتباطی:

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا