اخبار مهم

تریبون دانش آموزان پژوهشگر

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرا، با هدف معرفی دانش آموزان پژوهشگر استان ایلام در هفته پژوهش برنامه زنده هر شب معرفی یک گروه از پژوهشگران دانش آموز از شنبه در حال برگزاری است. این تریبون با هدف ترغیب دانش آموزان و ایجاد شور شوق علمی در آنان طراحی و در حال اجرا می باشد. در این برنامه دانش آموزان پژوهشگر با معرفی خودشان از آثار و فعالیت ها و تجربه های اثربخش در فرآیند کار تحقیقاتی شان می گویند.

تریبون دانش آموزان پژوهشگر دوشنبه شب ۲۴ آذر با حضور تیم مهندسی ژنتیک مدرسه استعدادهای درخشان فرزانگان ایلام و با نمایندگی از گروه سرکارخانم شیرین کاظم زاده برگزار شد.

تریبون دانش آموزان پژوهشگر امشب سه شنبه با حضور تیم مهندسی ژنتیک مدرسه استعدادهای درخشان فرزانگان ایلام و به نمایندگی از گروه سرکار خانم آلا خیراللهی از ساعت ۲۱:۲۰ تا ۲۱:۴۰ دقیقه به صورت زنده پخش شد.

پژوهش و تحقیق کلید حل مشکلات و پژوهشگران با شناسایی مشکلات و چاره جویی برای حل آنها به توسعه ، پیشرفت کشور و جامعه خود کمک می نمایند.  پژوهش سرای دانش آموزی فرهیختگان ایلام همگام با همه پژوهش سراهای کل کشور با هدف شناسایی ، هدایت و شکوفایی استعدادهای دانش آموزی ایجاد و در این مسیر قدم بر می دارند. حضور دانش آموزان در جشنوراه ها ، مسابقات و المپیادهای علمی و حمایت از دست آوردهای علمی – پژوهشی و تشکیل انجمن های علمی دانش آموزی در مدارس از فعالیت های این مرکز می باشد.

  • #پژوهش_سرای_فرهیختگان_ایلام
  • #هفته_پژوهش
  • #تریبون_پژوهشگران
  • #فرهنگ_سازی

===============================

راه های ارتباطی:

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا