اخبار مهمبازدید مسئولین

بازدید دکتر رشیدی از پژوهش سرا

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرا ؛ آقای دکتر رشیدی مدیریت شهرستان ایلام همراه هیات همراه از مرکز پژوهش سرای فرهیختگان ایلام دوشنبه ۲۴ آذرماه ۱۳۹۹ بازدید به عمل آوردند. در این بازدید مدیریت شهرستان از عملکرد پژوهش سرا ، فعالیت های در حال برگزاری و آزمایشگاه های تخصصی بازدید و از تلاش مجموعه همکاران پژوهش سرا در شناسایی ، هدایت و  شکوفایی استعدادهای دانش آموزی تقدیر به عمل آوردند.

دکتر رشیدی پژوهش و تحقیقات را کلید پویایی و حرکت هر جامعه ای به سمت رشد و شکوفایی عنوان نمودند و خواستار مشارکت بیشتر مدیران ، مسئولین و دست اندرکاران در اجرای برنامه های پژوهش محور این مرکز شدند.

در این بازدید خانم کاظمی معاون آموزش متوسطه شهرستان و آقای میرزایی کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد شهرستان حضور داشتند. آقای نبوی نژاد از تلاش های مجموعه شهرستان و حمایت از برنامه های پژوهش سرا تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

مدیریت پژوهش سرا در خاتمه عنوان نمودند شکوفایی استعدادهای دانش آموزان و آینده سازان کشورمان نیازمند حمایت ، مشارکت همه احاد جامعه است و خاطرنشان نمودند با بسترهای مناسب و ریل گذاری خوب طی سالهای آتی این مرکز اقدامات ویژه ای را در پرورش استعدادهای استان انجام خواهد داد. با موافقت مدیریت شهرستان برنامه تجلیل از مدیران فعال در عرصه فعالیت های پژوهشی دانش آموز و مشارکت در  برنامه های پژوهش سرا در دستور کار این مرکز قرار گرفت.

  • #پژوهش_سرای_فرهیختگان_ایلام
  • #هفته_پژوهش
  • #بازدید_مسئولین

===============================

راه های ارتباطی:

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا