اخبار مهمکارگاه آموزشی

وبینار آشنایی با نرم افزارهای تدریس مجازی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرا و به درخواست مدیریت دبیرستان ام الحبیبه شهرستان ایلام برای دبیران مدرسه وبینار آشنایی با نرم افزارهای تدریس مجازی پنجشنبه شب مورخ ۱۲ دیماه ۱۳۹۹ از ساعت ۸:۴۵ تا ۹ به صورت مجازی برگزار شد.

در این وبینار نقاط قوت و ضعف تدریس مجازی مورد بررسی قرار گرفت و انواع پلتفرم های تدریس مجازی مانند اسکای روم adobe connect ، zoom ، skype ، BigblueButton ، meet معرفی شدند. در ادامه روش کار با نرم افزار adobe connect تشریح گردید.

پاندمی انتشار ویروس کرونا با وجود ایجاد مشکلات متعدد در بخش های مختلف زندگی ، فرصتی مغتنم برای ایجاد بستری مناسب برای آموزش مجازی در همه مکانها و زمانها فراهم نموده است و این سبب می شود حتی با رفع این مشکل هم بخشی از آموزش های آینده به صورت مجازی دنبال شوند.

برای شرکت در وبینارهای مجازی تنها با اینترنت مناسب و یک گوشی می توانید از وبینارها استفاده نمایید و مهم نیست در کجای این کره خاکی باشید. در وبینارهای هفته پژوهش این مرکز فراگیرانی از ۲۳ استان کشور حتی از استانهای سیستان و بلوچستان ، خراسان رضوی و … شرکت داشتند و با ارتباط با مراکز پژوهشی می توانید از این فرصت ها استفاده نمایید.

مدارسی که مایل به برگزاری کارگاه های مورد نیاز خود در بستر مجازی هستند می توانند با مدیریت پژوهش سرا هماهنگی نمایند. با معرفی کانال پژوهش سرا به دانش آموزان و فرهنگیان ما را در گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش ، کشف ، هدایت و پرورش استعدادی های مقاطع مختلف تحصیلی یاری نمایید.

  • #پژوهش_سرای_فرهیختگان_ایلام
  • #وبینار_آموزشی
  • #آشنایی_با روش_های_تدریس_مجازی

===============================

راه های ارتباطی:

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا