اخبار مهم

معاونت آموزش متوسطه استان بر نقش سازنده پژوهش سراها در آموزش تاکید نمود

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرا ؛ امروز یکشنبه ۱۴ دیماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۱ صبح جلسه مدیران متوسطه استان ایلام به صورت وبینار برگزار گردید.

در این جلسه آقای اله وردی معاونت آموزش متوسطه استان ایلام بر اهمیت تحقیق ، پژوهش و لزوم معرفی استعدادهای دانش آموزی به مراکز پژوهش سراها تاکید نمودند. ایشان در ادامه فرمودند اگر از هر کلاسی در مدارس حداقل ۲ نفر دانش آموز پژوهشگر به این مراکز معرفی و استعداد آنها شکوفا شود بستر لازم برای تحقق اهداف سند بنیادین آموزش و پرورش به ویژه راهکار ۶-۶ این سند که بر ارتباط مستمر با مراکز پژوهشی تاکید دارد، محقق می شود.

ایشان بر فعالیت مستمر و ارتباط پویای رابطین پژوهشی مدارس که لزوماً از خود اعضای مدرسه هستند ، تاکید داشتند و بر هدایت دانش آموزان مدرسه جهت حضور فعال در مسابقات و جشنواره های علمی پژوهشی و جشنواره جوان و نوچوان خوارزمی خواستار شدند.

آقای نبوی نژاد مدیریت پژوهش سرای مرجع استان ایلام با تاکید بر نقش اثر گذار مدیران محترم بر شکوفایی استعدادهای دانش آموزان استان ، خواستار تعامل ، مشارکت فعال در برنامه های پژوهش سراهای استان هستند.

پژوهش سرای استان با برگزاری همایش ها ، وبینارهای کارگاهی ، دوره های مهارت محور زمینه ساز توانمندسازی نسلی خلاق ، نواندیش و پژوهشگر را فراهم نموده است. مقام های کسب شده در المپیادها ، جشنواره ها و مسابقات کشوری خود تاییدی بر اثربخشی این فعالیت ها می باشد.

  • #پژوهش_سرای_فرهیختگان_ایلام
  • #وبینار_آموزشی
  • #جلسه_مدیران_مدارس

===============================

راه های ارتباطی:

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا