اخبار مهم

اجرای طرح « مدرسه کانون تربیتی محله » در مدرسه شهید وحیدنیا

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرای، طرح ملی « مدرسه کانون تربیتی محله » به صورت پایلوت در مدرسه شاهد شهید وحیدنیا شهرستان ایلام آغاز گردید. جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و با حضور مسئولین ، معتمدین محله و مدوعوین از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز و تا ساعت ۱۸ برگزار گردید.

در این جلسه ظرفیت های اجتماعی محله و ارتباط بین دستگاه های اجرایی جهت همسویی برنامه های تربیتی انسان ساز مورد نقد و بررسی قرار گرفت و مقرر گردید از این ظرفیت جهت اجرای برنامه های فرهنگی ، تربیتی و رفع معظلات و مشکلات محله بهره برداری شود.

آقای دکتر رشیدی مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان ایلام: متولی تربیت دانش آموزان بر اساس سند تحول و سیاست های کلی نظام بر عهده دستگاه آموزش و پرورش می باشد که با همفکری و استفاده از خرد جمعی می توانیم اثر بخشی برنامه های تربیتی در محله و مدرسه را ارتقاء دهیم.

ایشان در ادامه افزودند: به علت عدم همخوانی تعلیم و تربیت رسمی با واقعیت های جامعه این طرح در سراسر کشور با هدف همسویی نهادهای فرهنگی و اثربخشی برنامه های آتی آغاز شده است.

در ادامه جلسه مدعوین نقطه نظرات و پیشنهادهای و دغدغه های خود را جهت استفاده از این ظرفیت ایجاد شده اعلام نمودند.

پژوهش سرا به عنوان مکمل برنامه درسی ملی و تکمیل کننده فعالیت های مدرسه با اجرای دوره های مهارت محور، برگزاری جشنواره ها ، مسابقات و همایش های ملی و منطقه ای بستر شکوفایی استعدادهای آینده ، هدایت و پرورش نسلی خلاق، پژوهشگر و مبتکر را دنبال می نماید و آمادگی خود را برای هر گونه همکاری با هدف ارتقای فرهنگی محله ابراز می دارد. در پایان از زحمات همکار فرهیخته سرکار خانم یاری نیا مدیر دبستان شاهد شهید وحیدنیا ایلام تقدیر و تشکر به عمل می آوریم.

===============================

راه های ارتباطی:

وب سایت: psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97
با توجه به محدودیت ظرفیت در ایجاد کانال در وات ساپ کانال سوم ایجاد شده.
کانال وات ساپ۱: https://chat.whatsapp.com/HvbrypJGBDt9F15SOFqVPh
کانال وات ساپ۲ : https://chat.whatsapp.com/D2Sc25uwGEU2aW7ODZsIAv
کانال وات ساپ۳ : https://chat.whatsapp.com/EBrV9Jgvl3k2VZkW0PoPyR
اینستاگرام: https://www.instagram.com/p/CFzkDBuJWD

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا