اخبار مهم

سومین جلسه مدیران پژوهش سراها برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرا ، جلسه مدیران پژوهش سراهای استان با حضور آقای اله وردی معاون آموزش متوسطه استان ، آقای نوری کارشناس امور پژوهش سراها و آقای عباسی رابط پژوهشی اداره کل به صورت مجازی از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ برگزار شد.

در این جلسه آمارهای پایین ثبت نام های دومین جشنواره علمی پژوهشی و دستاوردهای دانش آموزی توسط مدیران و کارشناسان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

از همه مدیران ، معلمان و گروه های آموزشی کل مدارس استان درخواست می شود با توجه به اهمیت پژوهش و پژوهشگری در رشد نسلی خلاق ، کارآفرینی و نواندیش و ارتقاء مهارت محوری به جای حافظه محوری، دانش آموزان مستعد و علاقه مند را برای مسابقات ثبت نام و به پژوهش سراها معرفی نمایند.

دومین جشنواره علمی پژوهش و دست آوردهای دانش آموزی در رشته های ۱- مسابقات آزمایشگاه علوم تجربی ۲- مسابقات کدنویسی ۳- مسابقات نانوفناوری ۴- مسابقات زیست فناوری ۵- مسابقات نجوم ۶- مسابقات انرژی های نوین ۷- مسابقات ادبیات و علوم انسانی ۸- مسابقات گیاهان دارویی و طب سنتی ۹- مسابقات سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی ۱۰- مسابقات حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته برگزار می شود.

دانش آموزان دوره دوم ابتدایی ، متوسطه اول ، متوسطه دوم نظری و فنی و حرفه ای و کاردانش می توانند در این مسابقات شرکت نمایند.

همکاران عزیز جهت شکوفایی استعدادهای دانش آموزان و خلق تجربه دلپذیر کاوشگری پیشنهاد می شود بخشی از نمره مستمر دانش آموزان را به ثبت نام در این جشنواره و ارسال اثر اختصاص دهند.

همکاران به تفکیک مسابقه می توانند به شکوفایی خلاقیت دانش آموزان کمک نمایند.

  • مسابقه ادبیات و علوم انسانی:  دبیران ادبیات متوسطه اول و دوم و آموزگاران پایه های چهارم تا ششم
  • مسابقات زیست فناوری ، سلولهای بنیادی و گیاهان دارویی : دبیران علوم متوسطه اول ، دبیران زیست شناسی متوسطه دوم و آموزگاران ابتدایی پایه چهارم تا ششم
    مسابقات نجوم ، نانوفناوری ، انرژی های نوین و آزمایشگاه علوم تجربی: دبیران علوم تجربی متوسطه اول ، دبیران فیزیک ، شمیی ، زیست شناسی ، همکاران فنی در هنرستانها و آموزگاران پایه چهارم تا ششم
  • مسابقه کدنویسی همکاران درس کاروفناوری متوسطه اول ، دبیران درس برنامه نویسی متوسطه دوم و هنرستان و کار و دانش و آموزگاران ابتدایی پایه چهارم تا ششم

مهلت ثبت نام در این مسابقات از طریق سایت همگام توسط دانش آموزان علاقه مند تا ۲۲ اسفندماه می باشد. برای دریافت راهنمای ثبت نام ، شیوه نامه و پوستر مسابقات به لینک http://psi1.ir/1399/11/21/festival99/ در سایت پژوهش سرا مراجعه نمایید.

با انتشار کانال پژوهش سرا در کلاس های درسی ، بین دوستان خود ما را در کشف استعدادهای دانش آموزی یاری نمایید.

===============================

راه های ارتباطی:

وب سایت: psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97
با توجه به محدودیت ظرفیت در ایجاد کانال در وات ساپ کانال سوم ایجاد شده.
کانال وات ساپ۱: https://chat.whatsapp.com/HvbrypJGBDt9F15SOFqVPh
کانال وات ساپ۲ : https://chat.whatsapp.com/D2Sc25uwGEU2aW7ODZsIAv
کانال وات ساپ۳ : https://chat.whatsapp.com/EBrV9Jgvl3k2VZkW0PoPyR
اینستاگرام: https://www.instagram.com/p/CFzkDBuJWD

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا