اخبار مهم

اطلاعیه دبیرخانه همایش نانوآموزان و جشنواره زیست شناسی

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرا و دبیرخانه های جشنواره زیست شناسی و همایش نانوآموزان زاگرس تا خلیج فارس می رسانیم به شرح زیر نسبت به تهیه جوایز خود اقدام نمایید.

همه دانش آموزان برگزیده جشنواره زیست شناسی استان ایلام مقام اول تا سوم شماره کارت به نام خود را به شماره ۰۹۱۸۳۴۴۹۴۰۰ پیامک نمایند.

همه دانش آموزان برگزیده همایش نانوآموزان زاگرس مقام اول تا سوم شماره کارت به نام خود را به آیدی جشنواره نانوآموزان nano_ilam در شاد ارسال نمایید.

دانش آموزان برگزیده اول تا سوم  جشنواره زیست شناسی استان ایلام و همایش نانوآموزان زاگرس تا خلیج فارس ساکن شهر ایلام فردا چهارشنبه ۲۷ اسفندماه ۹۹ پژوهش سرا از ساعت ۴ تا ۶ عصر باز و آماده تحویل جوایز می باشد نفرات برگزیده شهرستان ایلام می توانند با مراجعه در زمان اعلام شده نسبت به تحویل جوایز خود اقدام نمایند.

دانش آموزان برگزیده سایر شهرستانها ایلام پس از اعلام شماره حساب هدیه نقدی آنان واریز و جوایز آنان به پژوهش سرای دهلران ، آبدانان ارسال می شوند.

جوایز برگزیده های اول تا سوم خارج استان ایلام به آدرس پستی آنان بعد از تعطیلات ارسال خواهند شد و هدیه نقدی به شماره کارت اعلام شده واریز می شوند.

==============================

راه های ارتباطی:

وب سایت: psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا