اخبار مهم

مراسم تجلیل از افتخار آفرینان المپیاد و مدیران فعال در حوزه پژوهش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرا، امروز ۲۷ اسفندماه ۹۹ طی مراسمی با حضور افتخار آفرینان المپیادهای دانش آموزی و مدیران فعال در حوزه پژوهش مراسمی تجلیل از این عزیزان در محل دفتر پرورشی شهرستان ایلام برگزار شد.

در این مراسم آقای دکتر رشیدی از دانش آموزان برگزیده و همچنین با همکاری پژوهش سرا از مدیران پژوهش محور تجلیل گردید. آقای دکتر رشیدی با تبریک موفقیت کسب شده به خانواده این عزیزان ، همکاران تلاشگر و مدیران محترم ، موفقیت های دانش آموزان شهر ایلام در حوزه المپیاد را ستودنی و افتخار آفرین توصیف فرمودند.

آقای امیر غلامی ( مدال پر افتخار طلای یازدهمین المپیاد کشوری علوم و فناوری نانو در سال ۱۳۹۹ ، مقام اول جشنواره دانش آموزی علوم و فناوری نانو در سال ۱۳۹۹ ، مدال برنز دهمین المپیاد کشوری علوم و فناوری نانو در سال ۱۳۹۸ ) از مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی ایلام

خانم مریم توحیدی ( مدال طلای المپیاد کشوری کارآفرینی در سال ۱۳۹۹ ) از مرکز استعدادهای درخشان فرزانگان ایلام

آقای آریا نصرت اللهی ( مدال نقره المپیاد کشوری شیمی در سال ۱۳۹۹ ) از مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی ایلام

آقای پیام کرمی ( مقام اول جشنواره دانش آموزی علوم و فناوری نانو در سال ۱۳۹۹ در بخش محصول نرم افزاری و کسب مقام اول جشنواره علوم و فناوری نانو در سال ۱۳۹۸ در بخش محصول نرم افزاری ) از مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی ایلام

همچنین در ادامه برنامه از مدیران فعال در حوزه پژوهش از سوی اداره آموزش و پرورش شهرستان ایلام و پژوهش سرا به شرح زیر تجلیل به عمل آمد.

  • آقای رضا جمشیدیان ( مدیر مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی )
  • خانم زهره تیژه ( مدیر مرکز استعدادهای درخشان فرزانگان )
  • خانم شهناز غضنفری ( مدیر نمونه دولتی فضیلت )
  • خانم ژیلا چمن آرا ( مدیر دبستان شاهد شهید صیاد شیرازی )
  • خانم لیلی ارجمندی ( مدیر متوسطه اول شهید صابری )
  • خانم بتول بازدار ( مدیر دبستان تزکیه ۲ )

این مراسم با حضور دکتر رشیدی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ایلام ، آقای الفتی معاون آموزش متوسطه ، آقای عزیزی معاون آموزش ابتدایی ، آقای نبوی نژاد مدیر پژوهش سرا ،  آقای مهندس فهمی ، آقای بالوی روابط عمومی ، آقای عزیزیان حراست و خانواده های این عزیزان برگزار گردید.

==============================

راه های ارتباطی:

وب سایت: psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا