اخبار مهم

فیلم وبینارهای امروز منتشر شد

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرای فرهیختگان ایلام، به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با همکاری سایر پژوهش سراهای دانش آموزی دو وبینار هم زمان برگزار شد و فیلم وبینارهای آن به شرح زیر جهت استفاده دانش آموزان و همکاران علاقه مند منتشر می شود.

با توجه به اهمیت نکات دانش آموخته نخبه دانشگاه شریف توصیه می شود وبینار هوش مصنوعی و داده کاوی دکتر یاوری را حتماً مشاهده کنید.

هوش مصنوعی و یادگیری ماشین بخشی از علوم رایانه هستند که با یکدیگر ارتباط دارند. این دو فناوری پیشرفته ترین فناوری هایی هستند که برای ایجاد سیستم های هوشمند مورد استفاده قرار می گیرند.اگرچه این دو فناوری مرتبط هستند و حتی گاهی اوقات بسیاری از آنها به عنوان مترادف یکدیگر استفاده می کنند و معمولا با استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون توسعه پیدا می‌کنند، اما هنوز هم در موارد مختلفی این دو اصطلاح کاملا متفاوت میباشند.در این مقاله برخی تفاوت های اصلی بین هوش مصنوعی و یادگیری ماشین و همچنین مرور اطلاعاتی درخصوص هوش مصنوعی و یادگیری ماشین را با هم مطالعه خواهیم نمود. به طور کلی، می توانیم هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ را به صورت زیر تفکیک کنیم: هوش مصنوعی یک مفهوم بزرگتر از ماشین لرنینگ و با هدف ایجاد ماشینهای هوشمند است که می تواند توانایی رفتاری و تفکر انسان را شبیه سازی کند ، در حالی که ، یادگیری ماشین یک برنامه یا زیر مجموعه هوش مصنوعی است که به ماشین ها اجازه می دهد از داده ها و اطلاعات بیاموزند بدون اینکه از قبل برنامه ریزی شوند.

لینک فیلم وبینار هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در آپارات: https://www.aparat.com/v/EJcTX

موزابوک ابزارهای تدریس خود را با تصاویر توضیحی متنوع، انیمیشن و امکانات جالب ارائه می‌دهد. محتوای تعاملی جذاب و توسعه مهارت درون‌برنامه‌ای، نرم‌افزارهای آزمایشگاه مجازی و تصویری، انگیزه و علاقه دانش‌آموزان را برای دستیابی به دانش بالا می‌برد.

فیلم وبینار آشنایی با نرم افزار موزابوک در آپارات:  https://www.aparat.com/v/YP4qL

فیلم های وبینارهای برگزار شده قبلی در کانال آپارات پژوهش سرا که در زیر نوشته شده قرار دارند. همچنین گواهی همه وبینارهای برگزار شده در سایت پژوهش سرای فرهیختگان ایلام پس از صدور بار گذاری می شوند:  https://psi1.ir/1400/07/12/workshop/

===============================
راه های ارتباطی با کانالهای پژوهش سرای فرهیختگان شهرستان ایلام:
وب سایت: psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97
اینستاگرام: https://www.instagram.com/pjilam97/
کانال آپارات: https://www.aparat.com/nabavi1360
تلفن پژوهش سرا: ۳۳۳۶۰۸۸۵ – ۰۸۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا