اخبار مهم

تور علمی بازدید دبستان حضرت مریم از پژوهش سرا / حضور مدیر پژوهش سرا در مدرسه مهرنگ

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرای فرهیختگان ایلام، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، تور علمی بازدید از پژوهش سرا برگزار شد.

آقای نبوی نژاد افزودند: این تور علمی با حضور دانش آموزان پایه ششم دبستان حضرت مریم ایلام امروز سه شنبه ۱۹  بهمن از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰:۴۰ با رعایت پرتوکل های بهداشتی در محل پژوهش سرا برگزار شد.

وی افزود: در این تور علمی ابتدا دانش آموزان با زمینه فعالیت کاری پژوهش سرا و موقعیت های یادگیری آشنا و با جشنواره علمی پژوهشی و رشته های آن، مسابقه علمی شیمی زان و همایش نانوآموزان زاگرس تا خلیج فارس آشنا شدند و در ادامه بخشی از آزمایش های درس علوم خود را در آزمایشگاه فیزیک و زیست شناسی برگزار نمودند.

در برنامه دوم با حضور مدیر پژوهش سرا از دبستان مهرنگ ایلام بازدید و ضمن تشریح جشنواره علمی پژوهشی از همکاران مجموعه به جهت مشارکت در مسابقات علمی پژوهش سرا تقدیر و تشکر به عمل آمد.

استفاده از فرصت های برابر یادگیری و امکانات آموزشی حق همه دانش آموزان کم برخوردار شهر ایلام است.

مدیر پژوهش سرا اظهار داشت: والدین، مدیران و همکاران فرهنگی با سوق دادن دانش آموزان به سمت جشنواره علمی پژوهشی زمینه بروز و شکوفایی استعدادهای آنان را می توانند فراهم نمایند و *پژوهش سرا به عنوان مکمل فعالیت های مدرسه* می تواند در کنار دانش آموزان پژوهشگر استعداد آنان را شکوفا نماید.

لینک شیوه نامه ها و بخشنامه مسابقات کشوری در رشته های یازده گانه ( ۱- ادبیات و علوم انسانی ۲- زیست فناوری ۳- سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی ۴- انرژی های نوین ۵- نانوفناوری ۶- نجوم ۷- آزمایشگاه علوم تجربی ۸- رباتیک ۹- کدنویسی ۱۰- گیاهان دارویی و طب ایرانی ۱۱- حمل و نقل پیشرفته و فناوری های حوزه فضایی ) : https://psi1.ir/festival/

  • **سه روز تا پایان مهلت ثبت نام در مسابقه علمی شیمی زان ( ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ )**
  • **۳۸ روز تا پایان ثبت نام جشنواره علمی پژوهشی ( ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ )**
  • **۳۹ روز تا پایان ثبت نام و ارسال آثار به جشنواره زیست شناسی استان ایلام ( ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۰ )**
  • **۴۰ روز تا پایان ثبت نام و ارسال آثار به همایش نانوآموزان زاگرس ( ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ )**

===============================
راه های ارتباطی:
وب سایت: psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97
اینستاگرام: https://www.instagram.com/pjilam97/
کانال آپارات: https://www.aparat.com/nabavi1360
تلفن پژوهش سرا: ۳۳۳۶۰۸۸۵ – ۰۸۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا