اخبار مهم

ششمن روز مراسم تجلیل از برگزیده های مسابقه علمی در ۴ مدرسه برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت سال جهانی علوم پایه برای پیشرفت پایدار

امروز شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ با حضور مدیر و همکاران پژوهش سرای فرهیختگان ایلام مراسم تجلیل از برگزیده های مسابقات علمی پژوهش سرا ( شیمی زان، نانوآموزان و … ) در ۴ مدرسه **شهید داریوش رضایی نژاد، نور، نصر قدس، شهید بانقلانی** برگزار شد.

آقای نبوی نژاد با تقدیر و تشکر از همکاران و والدین محترم و دانش آموزان برگزیده، تنها راه و کانال ارتباطی با پژوهش سرا را کانال های این مرکز در شبکه اجتماعی عنوان کردند و فرمودند دانش آموزان مستعد با شرکت در رویدادها و مسابقات پیش رو زمینه شکوفایی استعداد خود را فراهم نمایند.

مدیر پژوهش سرا اعلام کردند: **دور دوم مسابقه علمی شیمی زان** با آزمایش های جذاب تر و بیشتر برای تابستان ۱۴۰۱طراحی و به مناسبت گرامیداشت سال جهانی علوم پایه برگزار خواهد شد و همه دانش آموزان ابتدایی علاقه مند می توانند در این رویداد شرکت نمایند.

ایشان در ادامه افزودند: فعالیت های علمی پژوهشی، جشنواره ها و مسابقات بر اساس راهکار ۶-۶ سند تحول و ماده ۱۰۱ تا ۱۰۴ آیین نامه اجرایی توسط مجموعه پژوهش سرای فرهیختگان ایلام با هدف کشف، هدایت و پرورش استعدادهای دانش آموزی طراحی و اجرا می شوند.

پژوهش سرای دانش آموزی فرهیختگان ایلام برای دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی در تابستان پیش رو برنامه های مختلفی را تهیه و تدارک دیده است. از دانش آموزان علاقه مند به دوره های مهارت محور این مرکز و شرکت در مسابقات علمی دعوت می شود عضو کانالهای پژوهش سرا باشند و دوستان خود را به کانالهای ما دعوت کنید.

===============================
راه های ارتباطی:
وب سایت:  psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97
اینستاگرام: https://www.instagram.com/pjilam97/
کانال آپارات: https://www.aparat.com/pjilam97
تلفن پژوهش سرا: ۳۳۳۶۰۸۸۵ – ۰۸۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا