ابتداییاخبار مهمرباتیکمسابقه

فراخوان ثبت نام اولین لیگ ربات های جنگ جو

به مناسبت گرامیداشت سال جهانی علوم پایه برای پیشرفت پایدار

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرای فرهیختگان ایلام، با هدف گسترش علم و دانش رباتیک و زمینه سازی رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزی استان ایلام در مقطع ابتدایی اولین دوره لیگ ربات های جنگ جو ( سبک وزن ۳ کیلوگرم) برگزار می شود.

آقای نبوی نژاد مدیر پژوهش سرا افزودند: این مسابقه فرصتی است برای کشف و شکوفایی استعدادهای فرزندانمان و یادگیری مهارت زندگی که در بین دانش آموزان ابتدایی سراسر استان برگزار می شود.

ایشان افزودند: مسابقه طی دو روز در تاریخ های ۲۲ و ۲۳ خردادماه به صورت حضوری و در دو گروه A1 (پایه های اول تا سوم ) و گروه A2 ( پایه های چهارم تا ششم) در محل پژوهش سرای فرهیختگان ایلام برگزار می شود.

علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند به صفحه ویژه مسابقه به نشانی زیر مراجعه و اطلاعات و شیوه نامه مسابقه را مطالعه و دریافت نمایند.  https://psi1.ir/robotic/

جوایز مسابقه:

  1. نفرات اول مبلغ ۳۰۰ هزار تومان
  2. نفرات دوم مبلغ ۲۰۰ هزار تومان
  3. نفرات شایسته تقدیر مبلغ ۱۰۰ هزار تومان گرنت آموزشی دوره های پژوهش سرا

وی در پایان اشاره فرمود: برای اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان برنامه های مختلفی علمی تدارک دیده شده که با عضویت در کانال های پژوهش سرا می توانید در فاخوان ها شرکت و ثبت نام نمایید. پژوهش سرای فرهیختگان شهر ایلام با برگزاری مسابقات علمی، جشنواره ها و دوره های مهارت محور ضمن شناسایی استعدادهای دانش آموزی، زمینه رشد و شکوفایی آنها را فراهم می نماید.

===============================
راه های ارتباطی:
وب سایت: psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97
اینستاگرام: https://www.instagram.com/pjilam97/
کانال آپارات: https://www.aparat.com/pjilam97
تلفن پژوهش سرا: ۳۳۳۶۰۸۸۵ – ۰۸۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا