اخبار مهم

به همت بنیاد نخبگان استان ایلام

مراسم تقدیر از برگزیده المپیاد علمی دانش آموزی علوم و فناوری نانو برگزار شد

این مراسم با حضور دکتر محمد ایدی رییس بنیاد نخبگان استان ایلام، مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام، برگزیده المپیاد علمی دانش آموزی نانو و خانواده ایشان در محل بنیاد نخبگان استان ایلام روز دوشنبه مورخ ۱۳ تیرماه برگزار گردید.

دکتر محمد ایدی رییس بنیاد نخبگان استان ایلام ضمن تشریح تسهیلات توانمندسازی و اثربخشی بنیاد ملی نخبگان، افزود: امکان بهره مندی برای تمامی دانش آموزان، دانشجویان و مستعدان از تسهیلات و حمایت های بنیاد فراهم است.

دکتر ایدی با اشاره به افتخار آفرینی دانش آموزان ایلامی در المپیادهای دانش آموزی؛ افزود: برای رسیدن به قله افتخار بایستی تلاش فراوانی نمود. مستعدان بایستی با مطالعه، تمرین، آزمایش، سخت کوشی و استفاده از دانش و تجربه نخبگان و اساتید به سطح بالایی از دانش دست یابند.

ایشان افزود: هدف بنیاد، ایجاد مسیری برای تواناسازی مستعدان برتر کشور و هدایت‌ آنان به سمت تأثیرگذاری بیشتر و بهتر در حوزه تخصصی از یک‌سو و تسهیل مسیر بکارگیری و الگوسازی از سرآمدان و نخبگان در اجتماع تخصصی خود است.

دکتر ایدی کسب این افتخار را اولین قدم در مسیر نخبگی دانستند و بیان کردند: بایستی با جدیت این مسیر را ادامه دهید و الگوی مناسبی برای سایر دانش آموزان و نسل های بعدی باشید.

رییس بنیاد نخبگان استان ایلام؛ با اشاره به نقش خانواده در موفقیت دانش آموزان افزود: در این مسیر نقش خانواده، مدرسه و نهادهای مرتبط بسیار مهم است. اما خانواده با حمایت و فراهم نمودن شرایط برای دانش آموز بیشترین نقش را داراست.

ایشان با اشاره به بازاریابی اجتماعی افزودند: انگیزه اول سرآمدان و نخبگان بایستی خدمت و تاثیرگذاری در جامعه باشد. خدمت اول به پدرو مادر و خانواده؛ سپس برای شهر و کشور و جامعه خدمت کنید.

رییس بنیاد نخبگان استان ایلام ضمن تقدیر از برنامه های آموزش و پرورش استان، بر حمایت از برنامه های المپیادی و گسترش آن در بین تمامی دانش آموزان و همچنین تمامی حوزه های علمی تاکید نمود.

مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام در خصوص برنامه های مختلف آماده سازی دانش آموزان برای حضور در المپیادهای دانش آموزی ارائه دادند.

در ادامه آقای امیر غلامی با تشکر از بنیاد نخبگان استان؛ مسیر شروع افتخار آفرینی را تشریح نمود و دغدغه ها و مشکلات مسیر را بیان نموده و از مسئولین آموزش و پرورش و بنیاد درخواست داشتند با جدیت بیشتری به مستعدان و بچه های المپیادی نگاه کنند.

در پایان این مراسم از طرف بنیاد نخبگان استان ایلام از آقای امیر غلامی دارنده‌ی مدال طلای المپیاد علمی دانش آموزی علوم و فناوری نانو سال ۱۳۹۹ تقدیر بعمل آمد.

آقای نبوی نژاد مدیر پژوهش سرا افزودند: این مدال ارزشمند حاصل برنامه ریزی مجموعه همکاران پر تلاش پژوهش سرای فرهیختگان ایلام بویژه مدرس نانوفناوری مرکز سرکار خانم مهندس عبداللهی و تلاش های ارزشمند امیر غلامی حاصل شده است.

ایشان افزودند: این مرکز با برگزاری رویدادهای استعدادیابی در قالب کارگاه های آموزشی، مسابقات و جشنواره های علمی پژوهشی ضمن کشف استعدادها زمینه بروز و شکوفایی آنان را در بسترهای مختلف برنامه ریزی و بویژه المپیادهای علمی که تسهیلات ورود به دانشگاه بدون کنکور سراسری را دارند، ایجاد نموده است.

آقای امیر غلامی هم اکنون در رشته پزشکی دانشگاه کردستان مشغول به تحصیل می باشند.

===============================
راه های ارتباطی:
وب سایت: psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97
اینستاگرام: https://www.instagram.com/pjilam97/
کانال آپارات: https://www.aparat.com/pjilam97
تلفن پژوهش سرا: ۳۳۳۶۰۸۸۵ – ۰۸۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا