اخبار مهم

همایش اختتامیه دوره های مهارتی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرای فرهیختگان ایلام، با هدف تبیین برنامه های پژوهش سرا همایش اختتامیه دوره های مدرسه تابستانی امروز یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ به میزبانی پژوهش سرا برگزار شد.

آقای نبوی نژاد افزودند: پژوهش سراهای دانش آموزی با هدف کشف و شکوفایی استعدادهای دانش آموزی زمینه بروز و شکوفایی استعدادها را فراهم می نماید. این مرکز با برگزاری مسابقات علمی، جشنواره های علمی پژوهشی المپیادها، دوره های مهارتی و بازدیدهای علمی استعدادهای دانش آموزی را کشف و در قالب انجمن های علمی – پژوهشی در مدارس سازماندهی می نماید.

دانش آموزان شرکت کننده در این دوره های مهارتی به عنوان عضو فعال پژوهش سرا هستند و پس از سپری نمودن مهارت های مختلف و انجام پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی به عنوان عضو پژوهشگر ارتقاء می یابند. دانش آموزان پرورش یافته در این مرکز خود را برای جشنواره های علمی پژوهشی، المپیادهای دانش آموزی و … آماده می نمایند.

ترم اول مدرسه تابستانی در تیرماه و مردادماه به پایان رسید و به افرادی که آزمون پایانی را با موفقیت به پایان رسانده اند، گواهی پایان دوره اعطا گردید.

هم اکنون ثبت نام دوره های ترم جدید مدرسه تابستانه در رشته های مختلف آغاز شده و تا ۲۸ مردادماه تمدید شده است. متقاضیان با مراجعه به لینک زیر نسبت به مشاهده لیست دوره ها و همچنین ثبت نام از طریق همین لینک اقدام نمایید. آغاز دوره ها از روز شنبه آغاز می شوند و به صورت ۲ جلسه در هفته برگزار و تا ۲۹ شهریورماه به پایان می رسند.

متقاضیان در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ می توانند با مراجعه به پژوهش سرا و یا مراجعه به لینک نسبت به ثبت نام در دوره ها اقدام نمایند.

https://b2n.ir/u73799

گفتنی است بیش از ۱۸۲ نفر رشته در دوره های ترم اول مدرسه تابستانی پژوهش سرای دانش آموزی فرهیختکان ایلام شرکت نمودند.

آدرس پژوهش سرا: ایلام، بلوار اصناف، کوچه شهدای سلیمانی

==============================
راه های ارتباطی:
وب سایت:  psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97
اینستاگرام: https://www.instagram.com/pjilam97/
کانال آپارات: https://www.aparat.com/pjilam97
تلفن پژوهش سرا: ۳۳۳۶۰۸۸۵ – ۰۸۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا