اخبار مهم

بازدید معاون پرورشی شهرستان ایلام از پژوهش سرا

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرای دانش آموزی فرهیختگان ایلام، با حضور مسئولین اداره آموزش و پرورش شهرستان ایلام: آقای رحمتی (معاون پرورشی ) و آقای قبادی ( کارشناس پرورشی) بازدید از طرح پایگاه اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان در پژوهش سرا برگزار شد.

در این بازدید گزارش از دوره های مهارت محور پژوهش سرا ارائه و از تغییرات انجام شده بازدید و بر لزوم تجهیز و نصب وسایل سرمایشی و… برای ترم دوم جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تاکید گردید. آقای رحمتی فعالیت های صورت گرفته در مجموعه پژوهش سرا را بسیار ارزشمند و از همکاران فعال در دوره های مدرسه تابستانی تقدیر نمودند.

گفتنی است در ترم اول مدرسه تابستانه که در تیرماه و مردادماه جاری برگزار گردید ۱۸۵ دانش آموز در قالب ۲۲ دوره مهارتی در رشته های مختلف سازماندهی و آموزش های مهارت محور را فرا گرفتند. پژوهش سرای دانش آموزی فرهیختگان ایلام در راستای کشف و شکوفایی استعدادهای دانش آموزی علاوه بر دوره های اشاره شده رویدادهای مختلفی مانند مسابقه علمی شیمی زان۲، لیگ مسابقات رباتیک، شب های رصدی، بازدید از مراکز علمی و صنعتی، کارگاه ها و وبینارهای مختلفی را اجرا و برگزار نموده است.

معاون پرورشی شهرستان ایلام افزودند: اختتامیه پایگاه های اوقات فراغت دانش آموزی یکشنبه هفته آینده ۳۰ مردادماه در سالن سازمان دانش آموزی با حضور مسئولین اداره کل و شهرستان و شرکت کنندگان در دوره های پایگاه های اوقات فراغت برگزار و از والدین و دانش آموزان حاضر در این دوره ها جهت شرکت در این برنامه دعوت به عمل آوردند.

آقای نبوی نژاد افزودند: هم اکنون ثبت نام ترم دوم مدرسه تابستانی در رشته های: رباتیک، نجوم، نانوفناوری، آزمایشگاه علوم تجربی، اوریگامی، نقاشی، مهارتهای پایه کامپیوتری، برنامه نویسی پایتون، برنامه نویسی صفحات وب، مهارتهای سخنوری و گویندگی، ویترای (نقاشی روی شیشه) و … آغاز شده است و ثبت نام تا روز جمعه  مردادماه ادامه خواهد داشت. علاقه مندان جهت ثبت نام به لینک زیر مراجعه نمایند.

https://b2n.ir/u73799

آغاز کلاس ها از روز شنبه ۲۹ مردادماه و پایان دوره ها ۲۹ شهریورماه به مدت ۱۰ جلسه آموزشی (دو جلسه در هفته) برگزار می شوند.

==============================
راه های ارتباطی:
وب سایت:  psi1.ir
ایمیل: pjilam97@gmail.com
کانال شاد: https://web.shad.ir/#im?um=pjilam97
کانال ایتا: https://eitaa.com/pjilam97
کانال تلگرام: https://t.me/pjilam97
اینستاگرام: https://www.instagram.com/pjilam97/
کانال آپارات: https://www.aparat.com/pjilam97
تلفن پژوهش سرا: ۳۳۳۶۰۸۸۵ – ۰۸۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا