بازدید مسئولین

بازدید مدیریت اداره شهرستان ایلام از پژوهش سرا

به گزارش روابط عمومی پژوهش سرا؛ پنجشنبه ۲۴ بهمن در حضوری سرزده ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان ایلام آقای دکتر مومنی از پژوهش سرا بازدید و از نزدیک در جریان روند برگزاری دوره ضمن خدمت مدیران قرار گرفتند.
ایشان با تاکید بر حضور و انتقال تجارب مدیران به یکدیگر در قالب برگزاری کارگاه های و دوره های متعدد خواستار انجام تحقیقات مورد نیاز دانش آموزان بر اساس مدل بوم منطقه شدند.

پژوهش سرا با میزبانی دوره های ضمن خدمت ، برگزاری تورهای علمی و کارگاه های مورد نیاز آموزش و پرورش شهرستان ایلام نقش اثرگذاری را در ارتقاء کیفیت آموزش بر عهده داشته است.

این مرکز با تمرکز در مقطع ابتدایی به عنوان مهمترین مقطع تحصیلی و پایه گذار و نقش دهنده مفاهیم در ذهن دانش آموزان به دنبال ارتقاء کیفیت آموزش ، شناسایی و هدایت استعدادهای در قالب طرح شهاب و جذب و پرورش آنها در دوره های مهارت محور می باشد. استعدادهای کشف شده و پرورش یافته در مرحله دوم با معرفی به جشنواره های مختلف در مقاطع تحصیلی استعداد خود را شکوفا خواهند نمود. ضمناً دانش آموزان مقاطع ابتدایی تا سالهای آتی نیز به عنوان دانش آموز فرصت بیشتری در آینده برای کشف و پرورش استعداد خود خواهند داشت.

در پایان مدیریت اداره از آماده سازی تیم مسابقات آزمایشگاهی دبیرستان خدیجه کبری در محل آزمایشگاه شیمی بازدید به عمل آوردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا