همایش فیزیک

 

به نام خدا

 

شیوه نامه دومین همایش فیزیک و کاربردهای آن آذرماه ویرایش نهایی ۱۴۰۰

 

شیوه نامه اجرایی دومین همایش استانی فیزیک و کابردهای آن در زندگی

به میزبانی : پژوهش سرای دانش آموزی فرهیختگان ایلام

انجمن علمی آموزشی معلمان فیزیک استان ایلام

گروه فیزیک استان ایلام

گروه فیزیک شهرستان ایلام

پژوهش سرای راه اندیشه دهلران

پژوهش سرای خوارزمی چوار

پژوهش سرای آبدانان

« قطب استانی فیزیک »

 

 

زمان برگزاری:

۱۸ آذرماه ۱۴۰۰

۱-  مقدمه

دانش از مهمترین دستاوردها و میراث بزرگ بشری است. دانش از طرفی نتیجۀ کنجکاوی فردی، یکی از  شاخصه‌های بارز بشری برای درک پدیده‌ها، و از سویی یک نهاد مهم اجتماعی و پاسخ‌گوی بسیاری از نیازهای زندگی امروزی با پیچیدگی‌های روزافزون آن است. چرخۀ دانش مشتمل بر طرح پرسش، گردآوری دانسته‌های مربوط و اطلاعات مورد نیاز، تحلیل مسائل در پرتو این دانسته‌ها و پالایش داده‌ها، ایده‌پردازی و ارائه نظریه‌ و راهکار برای حل مسائل و سرانجام سنجش راه حل مستخرج از ایده و نظریه در مقام عمل و آزمایش است. اگر نظریه‌ای از این مراحل سربلند بیرون آمد و مرحله تکوین را پشت سرگذاشت، دانشمندان وارد مرحله تدوین آن می‌شوند و با پالایش و پیرایش آن را به مجموعۀ دانش بشری می‌افزایند. حل هر مسأله به نوبۀ خود به پرسش­های دیگری می‌انجامد و چرخۀ دانش سلسله­وار ادامه می‌یابد.

چرخۀ دانش اجتماع مراحل تکوین و تدوین علوم است و پژوهش دربرگیرنده همۀ مراحل تکوین نظریه‌های علمی است. پژوهش در علوم به مجموعۀ تلاش­ها در جهت پاسخ‌گویی به مسائل مختلف در چارچوب چرخۀ دانش گفته می‌شود و نتیجۀ آن پیشبرد علوم و مرزهای دانش و یا تولید فناوری و خدمات است. از آنجا که مسائل در سطح ملی یا فراملی مطرح می‌شوند و مسائل ملی نیز معمولاً مشترکات زیادی با کشورهای مختلف دارند، پژوهش در علوم پایه و نتایج آن نوعاً فراملی هستند. از ویژگی‌های بارز در پژوهش، به خصوص در رشته‌های علوم پایه، بین‌المللی بودن آن است که  تعامل و تبادل علمی مستمر با پژوهشگران از ملل مختلف را می‌طلبد. لذا دومین همایش فیزیک دانش‌آموزی همسو با گرامیداشت سال جهانی نقش علوم در توسعه پایدار در استان ایلام با هدف ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش توسط انجمن علمی آموزشی معلمان فیزیک استان ایلام، گروه فیزیک استان ایلام، پژوهش سرای دانش آموزی فرهیختگان ایلام و نهادهای همکار برگزار می شود.

 

۲-  اهداف همایش

  •  توانمندسازی دانش‌آموزان در تحقیق و پژوهش در زمینه فیزیک
  •  هدایت دانش‌آموزان به سمت آموزش پژوهش محور و ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس در دانش‌آموزان مطابق با اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ( راهکار ۶-۶ )
  •  ایجاد علاقه و انگیزه در بین دانش‌آموزان برای شناخت و دریافت ارتباط موثر با علم فیزیک
  •  آشنایی با قوانین فیزیکی و کاربردهای آن در صنعت و زندگی روزمره
  •  آموزش مفاهیم اساسی فیزیک از راه مشاهده و ارتباط با طبیعت
  •  شناسایی استعدادهای برتر دانش‌آموزان استان در زمینه فیزیک
  •  بستر سازی ایجاد فضای پرشور و رقابتی در بین پژوهشگران جوان
  •  حرکت در راستای ایجاد ارتباط و تبادل اطلاعات بین دانش‌آموزان و علاقه‌مندان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های پژوهش‌سرا

 

۳- محورهای همایش

  • Ø گزارش علمی – مقاله نویسی
  • Ø آثار هنری ( نقاشی ، عکاسی و پوستر )

۴- موضوعات همایش

  •  تازه ترین یافته های علم فیزیک
  •  انرژی های نوین و بهینه سازی مصرف انرژی
  •  نجوم و اخترفیزیک
  •  نانوفناوری
  •  نقش و کاربرد اندازه گیری در فیزیک

 

 

۵- دسته بندی آثار:

۵ ۱: گزارش علمی مقاله نویسی :

گزارشات علمی باید با یکی از موضوعات همایش مرتبط باشد. دانش‌آموزان بایستی پس از انتخاب موضوع و مطالعه‌ی چندین مقاله‌ی معتبر علمی مرتبط با آن، گزارشات علمی خود را مطابق با فرمت تعیین شده در پیوست شماره ۱ آماده نموده و تا تاریخ اعلام شده به دبیرخانه همایش ارسال کنند. دانش‌آموزان عزیز توجه داشته باشند در محور گزارش علمی، صرفاً آن دسته از آثار مورد داوری قرار می‌گیرند که گردآوری یافته‌های پژوهشگران در مورد موضوع خاص برگرفته از مقالات بین المللی معتبر باشد و اثری که جنبه کلی داشته باشد نظیر تعریف مفاهیم نانو، فیزیک  و … و یا تکرار یک پژوهش باشد مورد داوری قرار نمی گیرد.

 – شرایط شرکت کنندگان در بخش گزارش علمی:

همه دانش آموزان ابتدایی دوره دوم ( پایه چهارم، پنجم، ششم) و دوره اول و دوم متوسطه می توانند به صورت انفرادی یا گروهی (۲ یا ۳ نفره) در این بخش شرکت کنند.

 

۵ ۲: آثار هنری:

هدف از این بخش، شکوفایی و تقویت خلاقیت دانش‌آموزان در زمینه علوم پایه فیزیک می باشد. این بخش شامل نقاشی، عکاسی و پوستر می باشد.

  • ۵ ۲ ۱: نقاشی: تکنیک نقاشی آزاد است. دانش آموزان نقاشی خود را با تکنیک دلخواه طراحی و تصویر آن را برای دبیرخانه ارسال نمایند. این بخش به صورت انفرادی و هر دانش‌آموز می‌تواند حداکثر یک اثر را به دبیرخانه ارسال نماید.
  • ۵ ۲ ۲: عکاسی: شرکت کنندگان در این بخش میتوانند حداکثر ۳ قطعه عکس مرتبط با موضوعات همایش با دوربین موبایل یا دوربین عکاسی بگیرند و با فرمت JPG برای دبیرخانه همایش به صورت فایل ارسال نمایند.
  • ۵ ۲ ۳: پوستر: شرکت کنندگان در این بخش می توانند یک مفهوم فیزیکی یا گزارش یک فعالیت یا پژوهش علمی را به صورت پوستر یا روزنامه دیواری ارائه نمایند. در تکنیک و ابزار مورد استفاده محدودیتی وجود ندارد. اثر به صورت فایل دیجیتالی با فرمت JPG یا PDF در قطع ۷۰*۵۰ و با کیفیت pixel/inch 300  ارسال شود. حجم فایل ارسالی بیشتر از ۱۰ مگابایت نباشد.

تذکر: آثار باید سالم و بدون ایراد به دبیرخانه همایش تحویل داده شوند. در غیر این صورت مورد داوری قرار نمی گیرند.

– شرایط شرکت کنندگان در بخش آثار هنری:

دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم می توانند به صورت انفرادی در این بخش شرکت کنند.

 

۶-  نحوه ارسال آثار

شرکت کنندگان می بایست آثار خود را طبق فرمت‌های اعلام شده آماده نمایند و از طریق پیام رسان شاد به آیدی physic_ilam  ارسال نمایند. مستندات ارسالی به دبیرخانه شامل اثر و فرم مشخصات اثر (پیوست شماره ۳) می­باشد.

۷- زمان بندی همایش:

  •  مهلت ارسال آثار:                           ۵   آذرماه ۱۴۰۰
  •  اعلام نتایج اولیه:                           ۱۵  آذرماه ۱۴۰۰
  •  مهلت ثبت نام و شرکت در همایش:  ۱۵  آذرماه ۱۴۰۰
  •  زمان برگزاری همایش:                    ۱۸  آذرماه ۱۴۰۰

۸- هزینه شرکت در همایش:

  • Ø برای دانش آموزان سراسر استان رایگان می باشد.

۹- نحوه داوری آثار و تجلیل از برگزیدگان:

ارزیابی آثار توسط هیئت داوران و مطابق با جداول موجود در پیوست ۲، انجام شده و آثار برگزیده در روز همایش مورد تجلیل قرار می گیرند. آثار برگزیده ی هنری در روز برگزاری همایش به صورت آنلاین در بستر adobe connect به نمایش گذاشته خواهند شد. در محور گزارش علمی نیز آثاری که موفق به کسب حداقل ۷۰ درصد امتیاز شوند به مرحله پایانی راه خواهند یافت و برگزیدگان در این بخش بایستی در روز همایش آثار خود را به صورت شفاهی (آنلاین) ارایه دهند.

** تذکر مهم: نتیجه نهایی آثار در محور گزارش علمی، مجموع نمرات بخش داوری مقاله (۸۰ درصد) و ارائه شفاهی (۲۰ درصد) خواهد بود.

 

۱۰-  ارتباط با دبیرخانه همایش:

ارسال آثار فقط از طریق آیدی شاد به نشانی  physic_ilam  انجام شود. شرکت کنندگان در صورت وجود هر گونه سوال یا مشکل می توانند با شماره تلفن  ۰۹۱۸۳۴۴۹۴۰۰ و  ۳۳۳۶۰۸۸۵ – ۰۸۴ ارتباط برقرار نمایند.

آدرس کانال شاد، ایتا و تلگرام پژوهش سرای فرهیختگان ایلام:  @pjilam97

۱۱- کانال های اطلاع رسانی:

وب سایت پژوهش سرا psi1.ir
کانال اطلاع رسانی شاد @pjilam97
کانال اطلاع رسانی ایتا https://eitaa.com/pjilam97
کانال اطلاع رسانی تلگرام @pjilam97
اینستاگرام پژوهش سرا Pjilam97

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پیوست شماره ۱

 

راهنمای تدوین

 گزارش علمی مقاله نویسی

دومین همایش مجازی فیزیک

 

 

راهنمای تهیه گزارش علمی مقاله نویسی :

در بسیاری از موارد واژه‌های مقاله و گزارش با هم تداخل پیدا کرده یا به‌جای یکدیگر استفاده می‌شوند. مقاله با بحث و استدلال سَر و کار دارد، در حالی که گزارش بر حقایق تمرکز می‌کند. اصولاً گزارش یک سند مختصر و مفید است که برای هدف و مخاطبی خاص نوشته می‌شود، معمولاً مشکل یا موقعیتی را تجزیه و تحلیل می‌کند و برای اقداماتی که در آینده باید صورت گیرند، توصیه‌هایی ارائه می‌دهد. گزارش باید به‌گونه‌ای تهیه شود که اطلاعات را با ساختار منظمی در اختیار خوانندگان قرار دهد و آنها را قادر سازد تا اطلاعاتی را که به دنبالش هستند به ‌آسانی و به‌ سرعت پیدا کنند. به این منظورگزارش‌ باید به بخش‌ها و زیربخش‌های مرتبط تقسیم شود. بدنه‌ی اصلی گزارش باید به ‌دقت و به‌گونه‌ای ساختاربندی شده باشد که خواننده را به‌خوبی در میان موضوعات ارائه شده، هدایت کند. به این منظور باید بدنه را به بخش‌های مختلف تقسیم و برای هر بخش، زیربخش‌هایی مرتبط با موضوع یا قسمت‌هایی که باید بیشتر به آن پرداخته شود، در نظر بگیرید. برای هر موضوع باید نکات اصلی و قسمت‌هایی که مورد اختلاف هستند را به‌ صورت خلاصه و شفاف مورد بحث قرار دهید. در انتهای گزارش نتیجه­گیری و جمع­بندی گزارش ارائه می­شود، نتیجه‌گیری می‌تواند شامل پیشنهادات هم باشد یا می‌توانید برای آنها یک بخش مجزا در نظر بگیرید. بخش پیشنهادات، توصیه‌های شما را برای بهتر شدن موقعیت یا حل مشکل ارائه می­کند.

بر این اساس یک گزارش علمی شامل بخش­های زیر است:

 عنوان

اسامی نویسندگان

چکیده

واژه­های کلیدی

مقدمه

بحث (این بخش بسته به موضوع گزارش می­تواند به بخش­ها و زیر بخش­ها تقسیم شود)

نتیجه­گیری و پیشنهادات

مراجع

 

در ادامه یک الگو برای گزارش­کار ارائه شده، که دانش آموزان می­بایست گزارش­های خود را برطبق این الگو تهیه نموده و برای جشنواره ارسال نمایند.

 

عنوان فارسی گزارش علمی  (B Nazanin 16 Bold)

نام و نام خانوادگی نویسنده اول۱ ؛ نام ونام خانوادگی نویسنده دوم۲*  ( B Nazanin 14 Bold ) (زیر نام ارائه­کننده خط کشیده شود و سمت چپ بالای نام خانوادگی نویسنده مسئول ستاره گذاشته شود.)

۱ آدرس نویسنده اول (B Nazanin 12 italic  )

۲ آدرس نویسنده دوم (B Nazanin 12 italic  )

 

چکیده (Bold B Nazanin 14)

متن چکیده با فونت (B Nazanin 12) نوشته شود.

چکیده یک گزارش علمی خلاصه­ی کوتاهی از محتویات گزارش است که به خواننده این فرصت را می­دهد که نگاهی اجمالی به محتویات گزارش بیاندازد. چکیده باید کوتاه بوده و در آن از کلی­گوئی پرهیز شود. همچنین چکیده باید کامل و فقط در یک پاراگراف تنظیم شود. در چکیده ذکر مراجع جایز نیست. چکیده باید با فونت B Nazanin 12 معمولی و کلمات انگلیسی با فونت Times New Roman 13 و حداکثر ۲۰۰ کلمه با فاصله ۱ (line spacing1) که از کناره ها ردیف شده است (justify) تنظیم شود.

 

واژه­های کلیدی: کلمات کلیدی حداکثر تا ۵ کلمه با فونت B Nazanin 12 Bold در یک سطر نوشته شود.

 

مقدمه (B Nazanin 14 Bold)

مقدمه نشان می‌دهد که می‌خواهید درمورد چه موضوعی صحبت کنید و خلاصه‌ای از مشکلی که درباره‌اش بحث می‌کنید را مطرح می‌کند.

متن مقدمه با فونت (B Nazanin 14) معمولی نوشته شود. کلمات انگلیسی داخل متن با فونت Times New Roman 13) نوشته شود و کناره ها ردیف (justify) شوند.

 

بحث و نتیجه گیری (B Nazanin 14 Bold)

این بخش بدنه اصلی گزارش شما را تشکیل می­دهد که در آن می­بایست اطلاعاتی را با ساختار منظم از موضوع گزارش در اختیار خواننده قراردهید. به این منظور می­توانید مطالب را به بخش­ها و زیر بخش­ها تقسیم کنید. توجه داشته باشید که کل گزارش شما نباید از ۱۰ صفحه A4 بیشتر شود.

متن نتیجه‌ها با B Nazanin 14 معمولی (کلمات انگلیسی با فونت Times New Roman 13) تک فاصله تایپ شود و کناره‌ها ردیف شده (justify) باشند.

ارجاع‌دهی مراجع در متن در [] و به ترتیب از [۱] انجام می‌شود و به­ترتیبی که در متن ارجاع می‌شود در لیست مراجع با فرمتی که دربخش مراجع آمده است، لیست می‌شوند.

شکل‌ها و نمودارها باید وسط­چین و واضح باشند. توضیح شکل‌ها به صورت وسط­چین با فونت B Nazanin 12 در زیر شکل ارائه شود. جداول باید وسط­چین وتوضیح جدول‌ها به صورت وسط‌چین در بالای آن با فونت B Nazanin 12   تایپ شود. لازم به ذکر است تمام جداول و اشکال به­ترتیبی که در متن می‌آیند باید شماره‌گذاری شوند. توجه داشته باشید که مرجع شکلها و جدول ها می بایست در انتهای عنوان آنها آورده شود.

مثال:

جدول (۱): شرح جدول در بالای جدول [].

اندازه­ذرات (نانومتر) ۲۰ ۱۰ ۲
اتمهای­سطحی (درصد) ۱۰ ۲۰ ۸۰

مثال:

شکل (۱): شرح شکل در زیر شکل یا نمودار [].

 

فرمول‌ها و روابط ریاضی باید به صورت چپ چین نوشته شوند و فقط ازMicrosoft equation  جهت تهیه فرمول‌ها استفاده شود. تمام معادلات باید به ترتیب از (۱) و داخل پرانتز در سمت راست فرمول شماره‌گذاری شوند.

مثال:

(۱)

 

نتیجه­گیری و پیشنهادات (B Nazanin 14 Bold)

متن نتیجه­گیری با فونت B Nazanin 14  معمولی نوشته شود. همچنین کلمات انگلیسی داخل متن با فونت Times New Roman 13  نوشته شود. در این بخش جمع­بندی و نتیجه­گیری مطالب گزارش ارائه می­شود، نتیجه‌گیری می‌تواند شامل پیشنهادات هم باشد یا می‌توانید برای آنها یک بخش مجزا در نظر بگیرید. پیشنهادات، توصیه‌های شما برای بهتر شدن موقعیت را نشان می‌دهند و باید دقیق و قابل انجام باشند.

 

تشکر و قدردانی (B Nazanin 12)

متن تشکر و قدردانی با B Nazanin 13 معمولی تک فاصله تایپ شود و کناره ها ردیف شده باشند.

نویسنده (نویسندگان) در صورت تمایل می‌توانند در این بخش از سازمان‌ها یا افرادی که در این تحقیق نقش داشته و یا این تحقیق را مورد حمایت قرار داده‌اند تشکر و قدردانی نمایند (این بخش از دو سطر بیشتر نشود).

 

مراجع(B Nazanin 14 Bold)

مراجع فارسی با فونت B Nazanin 12 معمولی و مراجع انگلیسی با فونت Times New Roman 11  معمولی تک فاصله تایپ و لیست شوند و کناره­ها ردیف شده (justify) باشند.

منابع مورد استفاده در متن به­ترتیب شماره در داخل کروشه [ ] مشخص و فهرست آنها مطابق با شماره‌ای که در متن مشخص شده است و به ترتیب زیر با مراعات استانداردهای رایج در ارائه مراجع در بخش مراجع آورده شود.

 

کتاب­های فارسی و انگلیسی:

[۱] نام و نام خانوادگی نویسندگان، عنوان کتاب، ویرایش …، انتشارات …..، سال …..

[۲] R.W. Baker, Membrane Technology and Applications, 2nd ed., John Wiley & Sons, 2006.

کتاب­های ترجمه شده فارسی:

[۳] نام و نام خانوادگی نویسنده یا نویسندگان اصلی کتاب به فارسی، عنوان کتاب ترجمه شده به فارسی، ترجمه ….نام ترجمه کنندگان، انتشارات …..، سال …..

مقاله‌های فارسی:

[۴] نام و نام خانوادگی نویسندگان مقاله، عنوان مقاله، عنوان ژورنال، جلد…، سال …، صفحه های … تا ….

مقاله‌های کنفرانسی فارسی:

[۵] نام و نام خانوادگی نویسندگان مقاله، عنوان مقاله، عنوان کنفرانس، محل برگزاری کنفرانس، سال …، صفحه‌های … تا ….

مقاله‌های انگلیسی:

[۶] M. A. Aroon, A.F. Ismail, M.M. Montazer-Rahmati, T. Matsuura, Effect of chitosan as a functionalization agent on the performance and separation properties of polyimide/multi-walled carbon nanotubes mixed matrix flat sheet membranes, Journal of Membrane Science 364 (2010) 309–۳۱۷.

چند نکته مهم در ذکر مراجع:

  1. شماره مقاله در لیست مرجع ها باید در ابتدای خط در داخل کروشه گذاشته شود و بین مقاله ها فاصله نباشد. در انتهای آدرس هر مقاله حتماً نقطه گذاشته شود.
  2. مقالات فارسی راست چین و مقالات انگلیسی چپ چین باشند.
  3. در آدرس‌دهی مقالات فارسی نام و نام خانوادگی نویسنده کامل آورده شود ولی در مقالات و کتب انگلیسی نام به صورت مخفف، بعد نقطه و سپس نام خانوادگی به طور کامل ذکر شود.
  4. نام مقالات و کتب و ژورنال و کنفرانس های فارسی و انگلیسی حتماً به صورت کامل نوشته شود.

 

 

 

 

 

پیوست شماره ۲

 

معیارهای داوری محورهای

دومین همایش فیزیک

 

 

ملاک های داوری گزارش علمی مقاله نویسی

موضوع ارزیابی معیار ارزیابی امتیاز
موضوع و مسئله یابی یا تعیین هدف ۱.      واضح بودن عنوان گزارش ۵
۲.      میزان تناسب با موضوع ۵
۳.      کاربردی بودن موضوع و گزارش ۵
۴.      استخراج چکیده (موضوع، هدف، روش و نتیجه) ۸
۵.      ارائه دلایل مناسب برای بیان مسئله و تناسب مقاله با نیازهای بومی ۵
ارزش علمی و فنی ۶.      رعایت ساختار و ترتیب اصول گزارش نویسی ۱۰
۷.      ارجاع صحیح در متن و نحوه صحیح ارجاع دهی ۵
۸.      تشریح، بحث و تحلیل موضوع ۹
۹.      انتخاب شیوه صحیح در جمع آوری مقالات و بحث و تحلیل های صحیح از آن ها (استفاده از منابع علمی معتبر، جدید و مرتبط بودن با موضوع) ۵
نتیجه گیری

و ارائه پیشنهادات

۱۰.  نتیجه گیری منطقی و صحیح با توجه به یافته های حاصل از پژوهش محققان (مقالات مندرج در اثر) ۱۵
۱۱.    ارایه ایده نو، خلاقانه و قابل اجرا که بتواند در رفع مشکلات و نیازهای بومی مثمر ثمر باشد. ۸
مجموع امتیازات ۸۰

ملاک های داوری ارائه شفاهی گزارش علمی

ردیف معیار داوری محدوده امتیاز دهی امتیاز کسب شده توضیحات
۱ قدرت بیان ۴
۲ تسلط علمی برموضوع ۶
۳ مدیریت زمان ۲
۴ رعایت فرمت  استاندارد ارائه های علمی و استفاده از جدول، نمودار، تصویر و … در فایل ارائه ۲
۵ پاسخ  صحیح به پرسش ها (دفاع منطقی) ۴
۶ خلاقیت در ارائه (توانایی در ایجاد انگیزه و جدب مخاطبین) ۲
جمع امتیاز نهایی ارائه ۲۰    

 

 

 

داوری آثار هنری ( نقاشی، عکاسی و پوستر )

ملاک های ارزشیابی امتیاز
میزان تطابق با موضوع ۵
صحت علمی ۱۰
خلاقیت ۳۰
کیفیت تصویر ۱۰
کیفیت هنری ۱۰
تکراری نبودن ۱۰
ظرافت و تمیزی اثر ۱۰
رنگ بندی اثر ۱۰
توضیح اثر ۵
مجموع ۱۰۰

 

 

 

 

 

 

 

 

پیوست شماره ۳

 

فرم مشخصات

آثار ارسالی

 

 

 

 

 

 

 

فرم مشخصات اثر گزارش علمی

عنوان گزارش علمی  
نام و نام خانوادگی و کد ملی اعضای  گروه  
نام و نام خانوادگی نماینده گروه  
شماره تماس همراه  
استان  
آدرس و کدپستی  
شهرستان  
مدرسه  
مقطع تحصیلی  
پایه تحصیلی  
چکیده مقاله:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فرم مشخصات آثار هنری به صورت انفرادی
نوع اثر

 (نقاشی عکاسی – پوستر )

 
عنوان اثر  
نام و نام خانوادگی  
کد ملی  
شماره تماس همراه  
استان  
آدرس و کدپستی  
شهرستان  
مدرسه  
مقطع تحصیلی  
پایه تحصیلی  
شرح مختصری از اثر هنری خود:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دکمه بازگشت به بالا